18-05-2017 |

Op tijd opzeggen

Aan alle
(ouders van) leden van hockeyclub Montfoort,

 



Jaarlijks
worden wij geconfronteerd met opzeggingen na de gestelde datum van 31 mei.  Dit leidt vaak tot onnodige discussies. Via deze mededeling willen wij je
er dan ook op attenderen de regels in acht te nemen die we met elkaar hebben
afgesproken. Deze zijn als volgt:

 

Opzeggingen of wijzigingen dienen schriftelijk te worden
doorgegeven aan de ledenadministratie.

Dit kan zowel per brief als per e-mail:



Ledenadministratie Hockeyclub Montfoort

p/a Bianca van der Linden 

Bovenkerkweg 11 

3417 TA Montfoort

e-mail:  ledenadministratie@hockeyclubmontfoort.nl  



Opzeggen dient uiterlijk  vóór het einde van het seizoen (31
mei)
 plaats te vinden. Dit in verband met het samenstellen van de teams en
opgave hiervan aan de KNHB voor het volgende seizoen inclusief de
bijbehorende afdrachten aan de KNHB.



Opzeggingen na 31 mei zullen als volgt worden behandeld: 

 


  • Tussen 1 juni en 1
    oktober – 25% contributieplicht
  • Tussen 1 oktober en 1
    januari – 50% contributieplicht
  • Na 1 januari – 100%
    contributieplicht


Hou er ook rekening mee dat je bij te late opzegging ook het team waarbij
je ingedeeld bent, dupeert.



Hoewel dit niet verplicht is, zouden wij graag de reden van opzeggen willen
weten. Met deze informatie hopen wij dan ons voordeel te kunnen doen, voor
zover dat mogelijk is.



Je krijgt altijd een bevestiging van je opzegging.  

 



Met vriendelijke groet,

 



Het bestuur