FAQ


  • Kan ik als coach de verzameltijden aanpassen?

    Nee, dat kun je helaas niet zelf wijzigen.

     

    Standaard zijn er waardes ingevoerd vanuit de organisatie. Voor de meeste teams geldt: 30 minuten voor aanvang van de wedstrijd aanwezig zijn.

     

    Als je naar een uitwedstrijd gaat, berekent het systeem de reistijd en voegt deze toe aan de verzameltijd.

     

    Je kunt als coach de verzameltijden laten aanpassen door een verzoek in te dienen per mail naar wedstrijdsecr@hockeyclubmontfoort.nl


  • Inloggen voor trainers of coaches op de site

    Inloggen voor trainers of coaches op de site

    Ik ben trainer/coach bij Hockeyclub Montfoort en dus geen lid. Kan ik dan toch op de site inloggen?


    In principe krijgen alle trainers en coaches ook een inlogcode. Begin je net als trainer/coach en ben je nog niet geregistreerd, schrijf je dan in via het inschrijfformulier (kies voor inschrijving als vrijwilliger). Hiermee maak je het voor de organisatie nog gemakkelijker om je gegevens in LISA op te slaan. Bij de bankgegevens kun je gewoon een verzonnen bankrekening nummer invullen. Het is dan niet nodig om het inschrijfformulier op te sturen.


    De ledenadministratie zal je dan toevoegen aan het team en zal je een wachtwoord sturen waarmee je kunt inloggen.

  • Kan ik mijn wachtwoord veranderen?

    Ja, je kunt zelf je wachtwoord veranderen nadat je ingelogd bent met je lidnummer en het wachtwoord dat je per e-mail hebt ontvangen. Het overigens zelfs aan te raden om het wachtwoord dat door LISA is gegeneerd te wijzigen in iets dat je gemakkelijk kunt onthouden.

     

    Klik op het menu Persoonlijk en ga naar Instellingen. Daar kun je je wachtwoord wijzigen. Zorg er voor dat ook je emailadres klopt: wanneer je je wachtwoord kwijt bent, maar wel je lidnummer weet, krijg je bij verkeerd intypen van je wachtwoord een mededeling. Als je dan op 'hier' klikt, krijg je meteen je wachtwoord toegestuurd op het mailadres dat je hebt opgegeven.

  • Mijn ouders willen ook mijn wedstrijdschema zien en mail ontvangen. Kan dat?

    Ja, dat kan. Als ze zelf lid zijn, dan kunnen ze onder eigen lidnummer inloggen en als ze Mijn schema's in het menu Persoonlijk aanklikken, kunnen ze daar de teams kiezen waarvan ze de schema's meteen willen zien. Het hele wedstrijdschema van alle teams is overigens in te zien onder het menu Competitie op het openbare deel van de site.

     

    Als ook emails die voor jou en/of jouw team/categorie bestemd zijn, naar een ander email-adres gestuurd moeten worden, dan kun je bij je Instellingen onder Gegevens wijzigen een tweede emailadres invullen (zie ook hieronder voor meerdere emailadressen).

    Zijn je ouders geen lid dan moeten ze onder jouw lidnummer en wachtwoord inloggen om je schema te zien.

     

    Om email op meerdere mailadressen te ontvangen moet je het volgende doen:

    Bij de Instellingen zet je onder Gegevens wijzigen bij Emailadres 1 je eigen emailadres, of in ieder geval het mailadres waar het meeste gebruik van wordt gemaakt. Hier bij voorkeur slechts 1 mailadres invullen.

     

    Bij Emailadres 2 kun je dan meerdere emailadressen neerzetten met een ";" (puntkomma) er tussen, dus bijvoorbeeld naam@provider.nl bij Emailadres 1 en naamvader@provider.nl ; naammoeder@provider.nl bij Emailadres 2 invullen.

  • Mijn profiel, hoe werkt dat?

    Je profiel is alleen toegankelijk voor jezelf en - als je het openbaar maakt - voor ingelogde leden. Daarvoor moet je eerst je profiel maken/wijzigen.

     

    Om je gedownloade foto's openbaar te krijgen voor andere leden, moet je wel in je tekstprofiel iets neerzetten, tenminste 10 tekens (een smiley alleen is dus niet voldoende!), maar zoals je zult begrijpen, is het wel zo leuk als je iets over je zelf vertelt.

     

    Om je foto zichtbaar te maken voor anderen klik je bij Instellingen op Ja bij vraag 1 en bij vraag 3, maar klik wel vervolgens op OK, anders springt het terug naar Nee.

     

    Bij de volgende keer inloggen, zijn je instellingen aangepast.

  • Wachtwoord kwijt. Wachtwoord doet het niet. Wat nu?

    Wanneer je bij wachtwoord een verkeerd wachtwoord intypt, zie je een foutmelding bovenaan in het scherm.


    Kijk - voordat je een email naar ons stuurt - goed of je de juiste tekens hebt ingevuld (Hoofdletters of kleine letters; het kan ook zijn dat je een 0 (nul) in plaats van een O (de letter) hebt getypt. Ook wordt vaak de I (hoofdletter zoals bij Informatie) en de l (kleine letter l zoals in locatie) en de 1 (het cijfer) in het wachtwoord door elkaar gehaald: let hier a.u.b. op.

     

    Lukt het na 2x nog niet, volg dan de instructie en vervolgens wordt naar het emailadres dat de club van je heeft, binnen een minuut je wachtwoord toegestuurd. Heeft de club nog niet je emailadres, stuur dan een mail naar ledenadministratie@hockeyclubmontfoort.nl met je emailadres en je lidnummer. Deze mail moet handmatig worden verwerkt, dus dat duurt iets langer.

     

    Kortom, het is wel heel handig als je, eenmaal ingelogd, meteen je emailadres bij je instellingen in het systeem zet!

  • Hoe kan ik een wedstrijdverslag toevoegen?

    Heel gemakkelijk:

    1. ga naar www.hockeyclubmontfoort.nl
    2. log in op de site (met je lidnummer en wachtwoord dat je via de mail hebt gekregen). Zo niet, stuur even een mailtje naar info@hockeyclubmontfoort.nl).
    3. vervolgens vind je in het menu onder Persoonlijk, de naam van je team
    4. klik daar op en de team informatie pagina verschijnt in beeld
    5. bijna onderin op deze pagina staat een kader met de uitslagen van je team
    6. op de regel met de betreffende datum klik je op "invoer"
    7. je komt dan op een scherm waar je je verslag kan invoeren - dit komt dan automatisch ook op de website beschikbaar
  • Wat is het nummer van de Kamer van Koophandel van de club?

    Nummer Kamer van Koophandel

    KvK nummer: 40478958

  • Hoe kan ik declareren bij de club?

    Voor het declareren van onkosten die gemaakt zijn binnen een commissie / team dient er gebruik te worden gemaakt van een declaratie formulier. Dit volledig ingevulde formulier kan bij de penningmeester worden ingediend. 


    Declaraties zonder formulier wordt niet in behandeling genomen en zorgen voor vertraging bij de verwerking.


    Het formulier is te vinden in LISAteam onder het menu Club > Documenten en dan in de categorie Club formulieren of via deze link.

Share by: