Trimhockey

Trimhockey is voor iedereen die interesse heeft in in hockey. De groep bestaat per training uit 20-25 volwassenen, variërend van begin 30 tot ongeveer 60 jaar oud, zowel mannen als vrouwen. Het niveau loopt uiteen van beginnend hockeyer met weinig tot geen ervaring tot gevorderd met veel ervaring.

Het doel van trimhockey is gezellig met elkaar hockeyen met respect voor elkaar en ieders niveau. Er wordt getraind op de maandagavond van 20.30 tot 22.00 uur.

De avond begint met een paar oefeningen, waarin zowel techniek als tactiek aan de orde komt. De training wordt afgesloten met een partijtje onderling, waarbij het vooral gaat om het spelen en laten spelen. Meedoen is belangrijker dan winnen! De training kan worden afgesloten in het clubhuis, onder het genot van een borreltje.

Minicompetitie

Naast de trainingen doet een groep hockeyers binnen de trimhockeygroep mee aan een mini-competitie op de maandagavond. Per jaar worden er ongeveer 10 wedstrijden op de maandagavond gespeeld tegen clubs uit de regio. Ook hier staat 'lekker ballen met elkaar' centraal. Deelname aan deze wedstrijden is niet verplicht, dit is alleen voor degenen die het leuk vinden. Als er op een maandagavond een wedstrijd is, wordt er ook altijd training gegeven. Interesse in wedstrijden maar niet op de maandagavond of in het weekend? Lees dan eens verder op de pagina Hockey7.

Trimhockey iets voor jou?

Trimhockey is voor iedereen. Ook als je nog nooit een stick in handen hebt gehad, kun je zo beginnen! Je kunt vrijblijvend een keer meedoen - hiervoor schrijf je je wel eerst in via het inschrijfformulier op de website. Na 3 trainingen beslis je of je wilt doorgaan als trimhockeylid.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de trimhockeycommissie via: trimhockey@hockeyclubmontfoort.nl. De trimhockeycommissie bestaat uit Dorien Venema en Judith Jansen.